This is my amazing life!

"Przełomowego" odkrycia dokonał

"Lol, rzeczywiście naprawienie tego zajęło mi mniej niż godzinę a więcej niż dziesięć minut" - rozpoczyna swoje oswiadczenie w sprawie rozwiązania sprawy tzw. flashbugów Tony Sergi. "Przeczytałem, w czym tkwi problem, poszedłem na papierosa, wcześniej obejrzałem filmik na YouTube i wpadłem na to, co może powodować ten błąd. Przeprowadziłem zmiany, ponowna próba użycia uchybienia zakończyła się fiaskiem. Jednak wciąż mogę być oślepiony w normalnych okolicznościach." - kontynuuje programista.
"W skrócie, to jest mój sposób na wszystko. Papieros koniecznie wymagany." - podsumowuje komunikat Tony Sergi. Pozostaje nam tylko prosić o więcej tego typu palaczy w szeregach przedsiębiorstwa Valve! Błąd, który występuje w całej historii serii gier CS, okazał się kosztować mniej niż godzinę pracy. Choć modyfikacja nie jest jeszcze dostępna w wersji Beta platformy Counter-Strike 1.6, to być może zostanie wydana w przyszłych uaktualnieniach. Przypomnijmy, że nieumyślne użycie tzw. flashbuga wielokrotnie wypaczało wyniki meczów.
Źródło: http.cybersport.pl
wiem juz o tym tez duzo czytam hlc , esl , cs.pl , czy gb