This is my amazing life!
Uważam że lista dostępnych mapek wymaga zmiany. Jest parę mapek które się poprostu nie nadają do tgo typu rozgrywki.
W tym momencie mogę wymienić 3 takie mapki ale jest ich więcej
- boatescape
- iraq
- militia
- Aztec tez jest slaaaaby na ZM
Taka militia (co mówilem od początku) calkowicie nie nadaje sie na ZM i praktycznie nie zdaza sie zeby CT wygralo. W przypadku dwoch pierwszych mapek na ogol gdy zostana wybrane (duzo osob po prostu ich nie zna, badz klikaja nr. 1) juz od poczatku wszyscy chca zmiany mapy...
Sa rowniez mapy na korych gralo sie przyjemnie a z niewiadomych mi powodow juz ich nie ma
Chodzi mi o
- ice attack
- kabul
- run while you can
- brambor
Jeszcze by sie znalazly mapki z obutych kategorii ale narazie poczekam na opinie innych
Mam nadzieję że mnie parę osób grających na zombie mod poprzei uda sie "odświeżyć" liste map.
EDIT
Zgadzam się z Obamą. Z serwera znikneły dobre mapki typu zm_brambor, zm_ice_attack, zm_dattack i inne podobne, które były fajne. Za to pojawily sie inne lipne typu zm_bunker_defence, na których resp jest za maly i zanim wszyscy mogą grać to 4 razy cześć graczy musi paść, albo boatescape, w której każdy (czy to zombie czy ct) leci do helikoptera zamiast skupiać sie na normalnej rozgrywce, czego skutkiem jest to, że ct, którzy zostali na respie zazwyczaj wygrywaja mapy gdyż zombie bawi sie helikopterem ... Przychylam sie do tego, żeby zabrać mapki typu militia, irak itd, a przywrócic run_while_you_can, kabul, ice_attack, dattack, brambor itd.
[ Dodano: 2009-03-17, 06:24 ]
ta, ja zaglądam i teraz napiszę
1) Respawny na większości mapek już są dorobione, na tych które pominąłem będą dodawane na bieżąco, więc pisać mi na PW na jakich mapkach jest za mało tych respawnów
2) na mapkach typu cs i de przerabiam aktualnie respawny, i zamiast po 10 graczy na obydwu respach, rozrzucam WAS po całej mapie <diabel> więc myślę że bedzie git
3) propo mapek, również chętnie widziałbym znowu na serwie dattack, brambor oraz kabula... co do ice attack nie jestem przekonany :/
4) ze swojej strony dodałbym mapki takie jak: zm_escapetrain zm_zombieinfection oraz zm_smallcity
Ale że ja tu tylko sprzątam, czekamy na decyzję Admina ;>
Faktycznie ice attack jest troche "krzywy"
Jednak Dattack (jedna z najlepszych mapek), Kabul i Brambor powinny wrócić.
Całkiem fajnie sięgrało na Run while you can, no i tam CT wcale nie bylo bez szans. Proponujęwięc rozważyć również ta mapke
Pomimo tego że porobisz nowe respawny Rip dalej uważam że Aztec na ZM to jest nieporozumienie. Irak jest b. słaby. O Boatescape nie wspomnę bo ktoś chyba lubi tą mapkę
Faktycznie ice attack jest troche "krzywy"
Jednak Dattack (jedna z najlepszych mapek), Kabul i Brambor powinny wrócić.
Całkiem fajnie sięgrało na Run while you can, no i tam CT wcale nie bylo bez szans. Proponujęwięc rozważyć również ta mapke
Pomimo tego że porobisz nowe respawny Rip dalej uważam że Aztec na ZM to jest nieporozumienie. Irak jest b. słaby. O Boatescape nie wspomnę bo ktoś chyba lubi tą mapkę
1) ice_attack to nudna mapa, aż nie chce sie grać...
2) dattack? na 22 osoby? można dać ale pierdolnik niezły jest, pozatym przejedzona..
3) Kabul? a gdzie ty masz tu kampy porządne? to mapa na FFA a nie na ZM
4) brambor? to chyba nigdy nie spędziłeś dłuższego czasu na grę na bramborze, bo gra jest mało fascynująca.
5) na runie fajnie? można przemyśleć.
6) aztec nieporozumienie? nieporozumieniem są dzieci NonSteama które grają na ZM, przypomne definicje dobrej gry na ZM, żywi mają sobie pomagać, wspierać sie nazwajem, a nie tylko myśleć o swojej dupie i wejściu w jak najlepszą kampę, tutaj przykład azteca przy mostku świetnie to odzwierciedla.
7) Irak słaby? Fakt troche przyduża mapa, ale ogólnie spoko
8) boatescape słaby? Przynajmniej jakaś odmiana, pozatym nie mam zamiaru cytować twojej rozmowy ze mną bo 3/4 forum padłoby na zawał ze śmiechu, powiem narazie to co pamiętam.
Obama: wywal boatescape bo to pojebana mapa.
KaMaZZ: czemu?
Obama: Bo nie ma wcale kamp...
KaMaZZ: o_O
Z częścia się nie zgodze:
A) datack - jak dla mnie ta mapa wcale nie jest przejedzona, a wręcz dałbym ja zamiast militii czy azteca
B) na azteku jest kampa na moscie? jeszcze ani razu nie widzialem tam nikogo, a tym bardziej wspierajacych sie ct. Z tago co pamietam to zazwyczaj 2 - 3 osoby, którym udalo sie wbic na tekstury przeżywały, a czesto runda konczy sie po max 1 min ...
C) kabul - z dwojga złego wole to niż irak czy aztec, a już napewno wole to niż militie.
D) Irak jest slaby! - nie ma miejsca gdzie można kampić "wspomagająca" sie drużyna, po drugie jest tak ciemno, że zanim znajdzie sie droge do miejsca z drabinka czy na któryś bombside to zazwyczaj już jest po rundzie ... byłaby dobra gdyby było troche jaśniej, co nie zmienia faktu ze jak dla mnie jest slaba.
E) popieram to, że boat escape jest takie sobie i to z 3 powodów : 1 - wszyscy leca na pałe do helikpotera, i siedza tam przez cala runde czekając aż odleci (mówie o zombiakach bo to głównie o nie chodzi), 2 - nie ma nawet gdzie sie schować, zanim łódki dopłyna do sciany nie ma już prawie żadnego ct nie licząc tych, którzy zostali na respie i po, których żadne zombie nie wraca, tacy wygrywaja mapy i zazwyczaj to sa afkerzy, 3 - zombie powinno być na dłużej zamrożone przynajmniej byłyby szanse na to żeby łódki znalazły sie w połowie drogi chociaż.
F) a co do mapek - to w/w brabor, dattac, run while you can, kabul mogłyby wrócić i rozważyłbym propozycje Reapera gdyż zazwyczaj co do mapek ma dobre pomysły
1) Tutaj juzsie zgodzilem ze to faktycznie troche "krzywa" mapa. zgoda
2) Dattack to jednaz bardziej klimatycznych mapek. Tam dopiero trzeba wspolpracowac i jako CT i jako ZM. A przeciez o to chodzi co nie?
4) Spedzilem wystarczajaco duzo czasu na bramborze. Gdyby zablokowac 1 miejsce- kanaly-bo to jest twierdza nie do zdobycia to mapa by byla zapewniam cie ze "fascynujaca"
5) Dobrze ze chociaz tutaj sie zgadzamy
6) Tak, aztec to nieporozumienie. Podajesz jakis przyklad mostku- ktory
- jest za szroki- spokojnie 2 zombiaki moga biec obok siebie
- jest za krotki i otwarty z 2 stron
- jest dziurawy, nawet zamrozic bardzo ciezko
I powiedz mi ze widziales chociaz 1 runde zeby ct sie obronilo przed zombie! Nie bylo takeij rundy (nieliczac 1-2 zombie na mapie)
A kamienne kloce- tam zawsze jest za duzo albo za malo CT zeby sie obronic. Ja rozumiem ze 5-7 Kamazzow by sobie fajnie pomagalo i wspiralo by sie nawzajem w potrzebie ale nie zapominajmy ze razem z nimi graja tez "dzieci NonSteam" i sytuacja nie jest juz taka rozowa.
I pozwole sobie przytoczyc twoj cytat z punktu 3 dot. kabula
Aztec? "a gdzie ty masz tu kampy porządne? to mapa na FFA a nie na ZM"
8) Rozmowe oczywiscie troche przekreciles. Ale fajnie, jest smiesznie i przynajmniej nikt nie padl na zawal. Faktycznie dla odmiany mozna sobie czasem pobiegac troche, najlepiej tez dla odmiany zombie nie zarazac tylko polatac sobie smiglowcem az sie czas skonczy. Ta mapa ma 0 klimatu, ot kilka rowno przycietych skarp i jakies bajoro z lodkami dla picu. Ktos kto robil ta mape raczej sie nie przylozyl. Wstawil kilka scian, wlal wode i starczy. Tyle styknie zeby sobie pobiegac. Po co jakiekolwiek walory estetyczne?
A co do pkt 3 i 7- Unk napisal juz to co uwazam ja
EDITED
Jeżeli jest Militia i Aztec to czemu nie ma Kabula?
Jeżeli nie ma kabula to czemu jest Militia i Aztec?
Mylisz pojęcia chłopak, chodzi o tą kampę.
Opieranie calej mapy, na 22 osoby na tej jednej jedynej kampie jest nie na miejscu...
Aha nie mozna wspierac z gornej krawedzi z tego co pamietam co jeszcze zmniejsza liczbe ct.
To juz na kabulu jest lepsza kampa. Dotgo jest jeszcze jedna gdzie mozna sie bronic przy dobrej wspolpracy (czyli to co lubimy, prawda?) a nawet nie gorsze skrzynie sie tam znajduja co mozna traktowac jako trzecie miejsce
Aktualnie mapcycle wygląda tak:
cs_italy
de_inferno
zm_boatescape
zm_arabics
zm_beach
zm_dead_city
zm_camp_zone_beta_2
zm_cemetery_2
zm_dust2_new
zm_green_energy
zm_hoxic_house_final
zm_hehu
zm_infantry
zm_lila_panic
zm_uknow
zm_office
zm_prospeedball_v2
zombie_torn
zm_toronto_fa
zm_toxic_house
zm_cave
zm_route13
Przed chwilą wrzuciłem zm_dead_city i zm_route13, zobaczymy jak sie spiszą.
Wszelkie propozycje zmian piszcie tutaj.
Noo ja jestem usatysfakcjonowany ta zmiana <piwo>
Najwazniejsze ze mapy "nie zm" zostaly ograniczone do minimum a te ktore zostaly daja rade.
Wszystkie mapki zm moim zdaniem jak najbardziej nadaja sie do gry (oczywiscie poza boatescape ale teraz jedyna beznadziejna mapa stanowi maly odsetk calosci wiec mozna to przebolec )
Chciałbym napomknąć bo od wczoraj to zaobserwowałem, że mapka toxic_house_final nie działa, a zamiast niej ładowana jest zawsze mapa zm_camp_zone_beta_2, nie wiem czemu ale tak sie dzieje ;|
Propozycje ta? No to lecim:
zm_zombieinfection
zm_escapetrain
zm_small_city
zm_desert_village
zm_antarctica
zm_cementery ( mapka dużo większa od zm_cementery_2 )
<diabel>
jestem za i jeszcze jedna sprawa, trzeba usunąć toxic_house_final z votemap, bo jak sie pojawi to jest wybierany nawet zamiast toxic_housa zwykłego, a najzwyczajniej nie działa i zamiast tego wskakuje inna mapka :/
[ Dodano: 2009-03-20, 21:07 ]
ja bym inferno usunął bo w sumie zawsze po 2-3 rundach dzieci płaczą żeby zmienic
To w sumie powiem tak hoxic final i inferno można wywalić a dodać z 3 nowe nie koniecznie zm_... bo tak a pro po ten sam cykl już się trochę nudzi;p
ja proponuje wywalic 2 mapki cs_italy
de_inferno bo dla mnie mapy bez sensy ,a po drugie tak jakies mapy na zm_...bo wkocnu to serw ZM <ziolo>
wg mnie do wywalenia sa :
cs_italy
zm_cemetery_2
zm_dust2_new
de_inferno
dlaczego? z prostego powodu - zero dobrych miejsc na kampe
A tu mam dla was propozycje nowej mapy, miejsc do schowania sie jest mnostwo, wiec bedzie duzo zabawy;]
http://www.fpsbanana.com/maps/67210
Obejrzałem tą mapke. Ogólnie nie jest złam jest duża no i ma sporo miejsc do skitrania się, ale znalazłem kilka miejsc, w których już 1 ogarnięta albo 2 półogarów jest nie do złapania przez zombiaki. Do niektórych kamp da się wejść z drugiej strony ale są też takie z jednym wejściem, które przy ogarniętych graczach staną się maszynką do zabijania, a drugi minus jest taki, że jak zombi zrespi się po stronie gdzie będzie miała mało mięsa to raczej nie ma szans na zwycięstwo.
wg mnie do wywalenia sa :
cs_italy
zm_dust2_new
de_inferno
Zero kamp=zero przyjemności z gry.
Do wywalenia:
zm_boatescape
de_inferno
zm_dust2_new
Cs_italy bym zostawił. Są tam dwie dobre kampy, a ta na balkonie jest nawet bardzo dobra.
Mozna wiedziec, kiedy beda zmieniane mapy? bo jak widze, ze dzieci wybieraja inferno lub boatescape to mnie szlag trafia
...bo jak widze, ze dzieci wybieraja inferno lub boatescape to mnie szlag trafia
Tak Trevor znam ten ból. Szczególnie można się zirytować jak wybiorą inferno a po rtv boatescape, a raczej "bot-escape". Z deszczu pod rynnę. Od czasu do czasu powinno robić się głosowanie na pozbyciem się jakiejś mało lubianej mapki. I nie mówcie ze ludzie lubią inferno. Owszem jest często wybierana, ale wybierają ją raczej osoby które notorycznie wciskają klawisz 1 lub Ci którzy maja dobre wspomnienia z tej mapy na normalnym CS.
Panowie, mam prośbę do was: uzbrojcie się w cierpliwość, zaraz koniec roku szkolnego i każdy się spręża... nie wynika to z lenistwa H@ lecz z ich przeładowania obowiązkami ( FA to nie tylko jeden serwer, jest ich parę i każdy trzeba ogarnąć...) więc take it easy, przyjdzie i kolej na ZM
A więc ja myślę Reaper, że możesz już zamknąć temat:) Kamazz kiedy zrobi to zrobi;) A mapki zawsze można poprzeglądać u mnie co do tego jakie mają być:D:P
Moje propozycje:
de_inferno
zm_boatescape
zm_toxic_house_final szczególnie (dzieci neo wybierają mapke a wychodzi to, że jest jedna i ta sama)
zm_cementary_2 bo wszyscy sie cisną do jednej kampy na tej wieży i potem jest problem.
inferno nie ma
boatescape nie am
a ost toxica nie widzialem przez te kilka dni wiec nie widze zeby byla jedna i ta sama
dziwisz sie ze na cementary2 jest scisk jak wybieracie bezmyslnie ,gdyz cementary2 jest pod nr 1 w glosowaniu
zawsze mapy pod nr. 1 będą miały najwięcej głosów wiec nie ma co płakać ale i tak każdemu się nie dogodzi nigdy <piwo> <piwo> <piwo> <piwo>
Może i się nie dogodzi każdemu, ale myślę, że granie n-razy tą samą mapę dziennie może się każdemu znudzić p Co by nie było, to mogę napisać, że czasami można liczyć na ogarnięcie graczy, że nie wybiorą jak botki mapy nr1 ale żadko się to zdarza. Na za kończenie dodam, że nie ma co tu się rozwodzić, zbliżają się wakacje, a co za tym idzie spada troche obowiązków z głowy, bo odchodzi szkoła, więc prawdopodobnie wkrótce zostaną podjęte jakiś kroki w kierunku "naprawienia" vote ale póki co nie ma co się spinać tylko trzeba się w cierpliwość uzbroić. To by było na tyle ...
Zamykam